9 Ocak 2013 Çarşamba

Bir

*Geçen gün yalnızlıktan ölüyordum.

* İdo Tatlıses'le eve çıksam doğalgaz faturası falan ödemem amına koyim. Kaşları battaniye görevi görür. Isınırız.


*Başbakan'ın; herhangi bir açılış sırasında kurdeleyi keserken "Ya Allah, Bismillah" dedikten sonra, arkadan gelen maraton müziği gibi insanlar var.


*Evler saman içinde, karpuz zaman içinde. Bi tane Enver varmış derdim eskiden...


*Koca burunlu, uzun boylu ve zapzayıfım. Bir Lazla iki saniye gözgöze gelsem "uuiiiyyyy sen bizden misun?" diye bir tepkiyle karşılaşıyorum. Hele ki kafamda bere varsa. (Not: Bere kelimesinden hiç hazzetmem. Hatta açıkçasını söylemek gerekirse "nefret ederim!")


*Komünizm'in, kapitalizm için bir rakip arayışında olan kapitalistler tarafından ortaya çıkarıldığını söylememe gerek yok herhalde.


*En yakın arkadaşımın eski sevgilisi, spermin tadının liköre benzediğini söylemişti. O günden beri likör içemiyorum.


*Bu Rothschild, Rockefeller falan var ya, he işte ben onların ta amına koyim.


*Bir sevgilim vardı canımdan çok sevdiğim. Onu da Nejat Alp'e kaptırdım. Piyanist Ozan'la beraber Kadıköy İskelesinde orospu ettiler kızı.


*Bütün çoraplarımın topuk kısmı delik.


*Fakirlikten gına geldi.


*Artık.


*Sezar Romasında yaşasam n'apardım bilmem!


*Cana geleceğine, am'a gelsin. Basit. Çözüm bol, örnek çok. İcraat yok.


*Rukiyem de derim, Requiem for a Dream.


*Karadjordjevic diye soyadım olsa direkt otomobil firması falan kurardım. Şu isimdeki ihtişama baksana be! Bizimkiyle anca şarküteri zinciri açılır, hatta o bile açılmaz amına koyim.


*Geçenlerde delicesine sevişiyorduk Aynur'la.


*Futboldan anlamıyorum. Hakikaten anlamıyorum. Ama Fenerliyim ve ofsayttan anlıyorum.


*Maliye Bakanı Mehmet Şimşek feysbuk sayfasını güncellerken yakalandı! İfade tutanağına "pardon kanka kuzenim yapmış" yazarak kaçtığı belirtildi.


*Bürütüsün külüstür distürübütör dübürü sülfür ve küpürlüdür be küfür!


*Ben uyuyim beyler.


*Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder